mandag 29. oktober 2012

Happy Weekend ♥

Jeg svever enda på en bursdagssky etter helgens 3dagers-bursdagsfeiring!
Det har vært helt perfekt fra jeg våknet på bursdagen min på fredagsmorgen til jeg la meg etter familieselskapet i går kveld!
Fredag startet med muffins med lys på fra samboer og jentene , og flotte gaver (skrumaskin(!) ,treningstøy og Goretex -jakke)
På lørdagskvelden hadde jeg jentebursdagsfest sammen med de beste jentene. En superkoselig kveld! Her ble det en litt mer glamorøs gave-del en fredagen; gavekort på hudpleie!!Midt i blinken, hvilken loslitt to-barns mor ønsker seg vel ikke det??!Det skal nytes til det fulle!
I tillegg fikk jeg gavekort på massasje! Ohh....velkommen til litt self-pampering!
Søndag var det familien sin tur å komme i selskap. Kos fra ende til annen det også!

Har helt glemt å ta bilde i helgen, så det får bli et bilde av Happy lightsene mine, siden jeg er så HAPPY for å fylle 30!!;)

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...