mandag 9. desember 2013

O`jul med din glede og barnlige lyst..

Jeg må helt ærlig si at dette er den søteste julepynt-saken jeg noen gang har hatt, om jeg kan si det selv; En hjemmelaget papp-Rudolf! 
Jeg har ønsket meg et hjorte-hode i papp ala dette:
Og en kveld jeg satt og søkte litt etter slike på nettet, kom jeg over denne utrolige skjønne papp-Rudolfen.
Og den måtte jeg selvfølgelig prøve å lage. Har sydd en liten rød/hvit hals til han , med 3 små bjeller på. Litt barnslig kan man jo få være i jula? :)
Denne er veldig enkel å lage, og gøy! 
Har du ikke pappkasser liggende er det mulig å få kjøpt papp på butikker som Clas Ohlson, Staples,Jula ol. 
Klikk på linken HER for å komme til siden med instruksjoner og mal du kan printe ut.
De fleste tenker kanskje barnerom når de ser denne, men jeg tenkte kjøkken med èn gang. 
O`jul med din glede og barnlige lyst! :)

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...